Sklep F1
PROMOCJE!
Breloczek z misiem Ferrari Breloczek z misiem Ferrari
Cena: 39,00 zł
Sklepy  »  Gadżety  »  Super zabawki  »  Auto Wyścigowe Caster 4x4
Szukaj produktów
Produkty wg kategorii
Partner sklepu
Super zabawki - Auto Wyścigowe Caster 4x4
Auto Wyścigowe Caster 4x4

Auto Wyścigowe Caster 4x4

Cena:
1.350,00 zł brutto
Kup teraz »

Opis produktu: Super zabawki - Auto Wyścigowe Caster 4x4
Może nie jest to Porshe Cayenne, ale spala równie dużo paliwa i nie wymaga prawa jazdy.

Czym różni się model od zabawki? Pytanie jak najbardziej uzasadnione! Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, jednak różnic jest wiele i co więcej, mają ona ogromne znaczenie. Profesjonalny model zdalnie sterowany to skomplikowana konstrukcja, odzwierciedla elementy prawdziwego samochodu. Posiada hydrauliczne amortyzatory, regulowaną geometrię zawieszenia, sprzęgło oraz przekładnie przy silniku na wzór skrzyni biegów. Ściganie się modelami na zawodach nie polega więc tylko na samej jeździe ale tak jak w sportach motoryzacyjnych ważne jest ustawienie zawieszenia, przełożeń, typu opon w zależności od nawierzchni i warunków pogodowych panujących na torze itp. Poza tym modele w odróżnieniu od zabawek mają części zamienne. Wszystkie elementy z jakich składają się modele (wahacze, zwrotnice, drążki, a nawet najdrobniejsze części) są ponumerowane w instrukcji i dostępne osobno w sprzedaży. Nie bez powodu modelarstwo zdalnie sterowane jest również w Polsce sportem kwalifikowanym. Mało kto wie, że sławny kierowca formuły 1 - Lewis Hamilton zaczynał swoją karierę od startów modelami spalinowymi. Jego młodszy brat do dzisiejszego dnia jest reprezentantem Wielkiej Brytanii w klasie spalinowych modeli Buggy. Jeśli myślimy bardziej o weekendowym szaleństwie niż o stawaniu na podium ten zawodniczy model spełni oczekiwania najbardziej wymagającego amatora mocnych wrażeń. Klasa buggy to najszybsza klasa terenowych modeli. Prawie trzy konie mechaniczne mocy oraz niski środek ciężkości gwarantuje nie wywracanie się modelu na szybkich zakrętach a jednocześnie dobrą amortyzację przy kilkumetrowych skokach. Model osiąga diabelskie prędkości rzędu 80km / h a po tuningu nawet 100km / h. Idealny prezent dla tych, którzy uwielbiają ryk silnika, tumany kurzu, wysokie skoki, prędkość i adrenalinę. Większość samochodów zdalnie sterowanych w tym przedziale cenowym wyglądają jedynie na profesjonalne. Zły wybór może objawiać się w sposób nieprzewidywalny przez początkującego modelarza. Kruche wahacze i mocowanie dolnych wahaczy, zwrotnice jak z masła, słabe kardany (półosie), wyginające się wieżyczki, kielichy półosi i wału centralnego, zębatki atak / odbiór z miękkich metali (często odbiór można jeszcze spotkać plastikowy w innych modelach!), tuleje zamiast łożysk, cienka płyta podłogowa, słabe elementy usztywniające podłogę albo w ogóle ich brak! Można by tak wymieniać jeszcze długo mimo, że większość osób wchodzących w świat RC jeszcze nie wie gdzie te poszczególne elementy się znajdują. Oczywiście wszystko w swoim czasie, każdy zawodnik kiedyś zaczynał. Często zawodnicy później malują sobie karoserię na swoje ulubione kolory aby wyróżniać się na torach. Słaba wytrzymałość konstrukcji powoduje, że inne modele w cenie nawet wyższej niż Caster Racing nie sprawdzają się na zawodach. Przykładowo zawody z cyklu Eliminacji do Mistrzostw Polski to trzy dni 'katowania' modelu: 1 dzień - trening i ustawienie modelu (geometria zawieszenia, przełożenia na silniku, twardość amortyzatorów, prześwit itd.) pod tor na którym odbędą się zawody. 2 dzień - biegi eliminacyjne 3 dzień - biegi finałowe, gdzie te ostatnie trwają po pół godziny, będąc ostatecznym dowodem na wytrzymałość modelu. Imitacje profesjonalnych modeli nie wytrzymałaby prawdopodobnie nawet pierwszego dnia treningów na wyczynowym torze z prawdziwego zdarzenia. Oczywiście można zaopatrzyć się w wiadro części zamiennych ale wtedy większość zawodów spędzilibyśmy na serwisie zamiast na podeście rywalizując z innymi zawodnikami. Modele Caster Racing zdobywają podium wśród dwukrotnie droższych modeli i tym właśnie zyskały sobie taką popularność. To normalne, że nie każdy myśląc o pierwszym modelu myśli od razu o ściganiu się na punkty. Warto jednak sprawdzić, czy model, który mamy zamiar kupić bierze udział w jakichkolwiek poważniejszych zawodach. Z pewnością utwierdzi nas to przekonaniu, że zamiast wydawać w nieskończoność pieniądze na części zamienne będziemy mogli oddawać się w pełni szaleństwom w terenie. Wiemy, że żaden inny model nie ma szans równać się z Casterem w kategorii cena / jakość. Jeśli chcesz się o tym przekonać sprawdź czy inny zestawy RTR (gotowy do jazdy) oferuje takie wyposażenie jak nasz: Aparatura zdalnego sterowania w paśmie 2,4Ghz -- wszystkie inne modele w tym przedziale cenowym proponują nam nadajniki w zaśmieconych pasmach 27mhz (AM lub FM). Oznacza to ryzyko zakłóceń w przypadku kiedy kilka osób jeździ modelami w tym samym miejscu, lub ktoś w pobliżu otwiera bramę garażową na pilota. W paśmie 27Mhz jest około 10 cząstkowych częstotliwości więc nie trudno na siebie nie trafić. Dlatego też modelarze dość szybko przechodzą na aparatury 2,4Ghz a taki nadajnik z odbiornikiem kupowany osobno to już nie lada wydatek. Aparatura działająca w paśmie 2,4Ghz dla bezpieczeństwa zmienia zwoje kodowanie co 5 sekund szukając maksymalnie czystej przestrzeni. Dodatkowo w odbiorniku znajduje się tzw 'fail safe', jest to system bezpieczeństwa, który w przypadku utraty kontroli (np. przez słabe akumulatory) momentalnie zaciska tarcze hamulcowe aby uniknąć ucieczki modelu. Nadajnik Caster Racing posiada gniazdo zasilania, które umożliwia ładowanie na raz wszystkich akumulatorów, które znajdują się w nadajniku. Nasz nadajnik ma więc możliwość ładowania akumulatorków bez ich wyciągania. Widoczne potencjometry na aparaturze służą do pełnej regulacji kąta wychylenia serw. W skrócie - jednym pokrętłem w ciągu sekudny możemy ograniczyć prędkość modelu. Najczęściej przydaje się w momencie, gdy dajemy się przejechać komuś, kto nie zdaje sobie sprawy jak szybka to bestia. Mocne 10kg serwa Caster Racing na metalowych zębatkach. Zazwyczaj w innych zestawach RTR dostaje się serwa na plastikowych zębatkach i o dużo mniejszym udźwigu. Efekt tego jest taki, że model słabo skręca, ledwie hamuje a przy niewiele większych obciążeniach plastikowe zębatki się łamią. Niedługo po zakupie modelu z 'tanimi' serwami szykuje się więc kolejny wydatek na nowe - mocniejsze. Amortyzatory typu 'Big Bore' - są to amortyzatory grubsze od standardowych, stosowane w najnowocześniejszych konstrukcjach zawodniczych modeli również takich marek jak Team Associated, Mugen Seiki. Bardzo dobrze spisują na Amerykańskich torach, z bardzo wysokimi skoczniami. W Polsce natomiast bardzo dobrze spisują się tłumiąc nierówności, które dość często pojawiają się na naszych Polskich torach już po pierwszym dniu zawodów. Oczywiście absolutnie niezastąpione są podczas rekreacyjnej jazdy w extremalnie trudnych terenach: kamieniołomy, lasy, plaże, wyrobiska, szutry, skate parki itd. Zawieszenie typu 'pivot ball' czyli tzw. kule - solidne, znacznie bardziej wytrzymałe niż klasyczne zwrotnice, które stosowane są raczej dla zmniejszenia wagi modeli jednak dzieje się to kosztem wytrzymałości konstrukcji. CVD czyli łamane kardany (półosie) - w modelach, które nie zostały zaprojektowane do startów w zawodach występuje połączenie typu kielich + dogbone. Ich wielka wada polega na tym, że tworzą opory przez co bardzo szybko się zużywają, zwłaszcza przy skręcie. Poza tym precyzja tego połączenia pozostawia wiele do życzenia. Elementy aluminiowe wycinane techniką CNC - oznacza to, że poszczególne części są wycinane przez maszynę z większego kawałka metalu. W innych modelach, gdzie założeniem jest niski koszt produkcji części są odlewane w formach. Ten proces produkcji jest znacznie tańszy jednak ma ogromny wpływ na wytrzymałość poszczególnych elementów a poza tym na precyzję ich wykonania. W podwoziu Caster Racing zastosowano jeden z najmocniejszych i najlżejszych na świecie stopów aluminium 6061-T6, które stosuje się np. przy usterzeniu wojskowych myśliwców. Grzałka do świec - większość zestawów nie posiada jej w ogóle. Jeśli już producent dokłada grzałkę to jest to pusty klips na paluszek AA, który i tak słabo rozgrzewa świece i nie trzyma zbyt długo. W zestawie ZX-1.5 RTR mamy oryginalną grzałkę Caster Racing z akumulatorem SUB-C 1800Mah. Dodatkowo w modelu oprócz filtra paliwa w zbiorniku znajduje się drugi -- zewnętrzny filtr na odcinku pomiędzy bakiem a gaźnikiem. W pudełku w zestawie RTR jest również butelka do tankowania. Właściwości: Silnik .21 (3,5cm3) Zbiornik paliwa z filtrem w środku, o pojemności 125cm3 Amortyzatory Big Bore Łożyska kulkowe, zabezpieczone przed dostaniem się brudu. Aluminiowy układ wydechowy Wyścigowe mechanizmy różnicowe. Nylonowe skrzydło tylne. Lekkie koła. Przyklejone opony. Półośki CVD z przodu. Karbonizowane klocki sprzęgła (3szt.) Pomalowana karoseria Tylni stabilizator w komplecie. Koło zamachowe o średnicy 34mm 2 tarcze hamulcowe. Serwomechanizm z metalowymi trybami o udźwigu 10kg. Funkcjonalna aparatura 2,4GHz Filtr paliwa. Sprężyna trzymająca tłumik. Osłonki na amortyzatory. Silniki w montowane w modelach ZX-1.5 RTR to jednostki z wyższej półki firmy GO ENGINE. Silniki te są bardzo przyjazne w procesie docierania (trzymają równe niskie obroty oraz idealną temperaturę bez konieczności robienia przerw). Są również łatwe w regulacji po dotarciu. Zmniejszamy lekko ilość dopływającego paliwa do gaźnika i model pokazuje swoje zdumiewające osiągi. W modelach Caster Racing ZX-1.5R RTR z aluminium typu 6061-T6 metodą CNC zostały wycięte takie elementy jak: 3mm płyta podłogowa przednie wieżyczki amortyzatorów tylne wieżyczki amortyzatorów element układu kierowniczego przednie mocowanie przednich wahaczy mocowanie tylnych wahaczy płyta mocowania elektroniki mocowanie przednich górnych wahaczy górna płyta mocowania centralnego dyferencjału Caster Racing ZX-1.5R RTR pomimo swej wytrzymałej konstrukcji posiada możliwość rozbudowania (tuningu) do wersji PRO czyli jeszcze mocniejsze elementy modelu przy jednoczesnej redukcji masy całego podwozia. Model dostępny w trzech wersjach kolorystycznych: żółty, pomarańczowy, niebieski. Jest to pierwszy zestaw w Europie z nadajnikami działającym w niezakłócalnym paśmie 2.4Ghz.
Podobne do: Super zabawki - Auto Wyścigowe Caster 4x4